Direktlänk till inlägg 18 februari 2010

Fia åh Mimmi :]

Av fiia o mmimmi Pattinson,Lautner - 18 februari 2010 18:27

Miimmiisch skriver:

Då har jag åh Fia skaffat en gemensam blogg ;)

Som på namnet så fattar man att vi är Twilight-nördar O.o

Man kan väl säga att vi "gillar" filmerna x'd

Hahah , när jag kollade på New Moon igår så flippade jag lite :$

Blev gaaaanska arg =)

Fick kolla på youtube klipp medans den "buffrade" :D

Så det tog nästan dubbelt så lång tid att kolla på den än vad den egentligen är..

Hahahha ;D


Orkar inte blogga mer nu :)


Pusspuss , från miimmiisch ;)<3


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av fiia o mmimmi Pattinson,Lautner - 7 september 2010 12:13


HAHAHAHHA hejsan jag o mimi insåg nu att vi hade kvar denna bloggen xd HAHHA. shit va töntiga vi va :p aja Heido XD    ...

Av fiia o mmimmi Pattinson,Lautner - 21 februari 2010 04:15


Fia skriver:   Japp denna helgen har man då vart hos Mimi skit roligt xD Hahah vi satt såklart o kolla på Twajlajt hela natten o snacka med juckeponken hela natten genom skypexD Mimi gick o la sig typ halv 7 så jag satt o snacka med jocke till 10...

Av fiia o mmimmi Pattinson,Lautner - 19 februari 2010 01:42

Fiia skriver igen xD: hallu igen på er alla söta ungar! :P Jag måste verkligen bara säga hur mkt jag älskar Twilight xD asså filmerna är fan sjukt bra,dom senaste 4 dagarna har jag bara kollat på Twilight,BARA Twilight helt sjukt xPxD Den är så m...

Av fiia o mmimmi Pattinson,Lautner - 18 februari 2010 22:14


ffiia skriver:   HejHej    Ska sova över hos mimmi imon     Kmr bli fett roligt ;d Men vi får också hoppas att Jossan kan komma :)) Elr någon mer xDHAHA elr hag vet ju inte så :P Men aja har precis satt mig vid datorn,efter vart o kollat på CSI m...

Av fiia o mmimmi Pattinson,Lautner - 18 februari 2010 17:12

Hejsan!   jag är fialisa som skriver just nu ;) mimmi skriver när hon skriver :P  Hhaha jag o mimmi är TwilightFreaks :P Vi är bäst :D:D Men nu ska jag berätta vad jag har gjort idag då ;) Jag har faktiskt bara suttit vi datan :P i två hela...

Presentation


Vi är helt klart bara TwilightFreaks :D:D

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards